♥ Maybelline Baby Lips ♥

Herkese Merhaba,
Maybelline Baby Lips dudak balmlari aslinda cok unlu diyebilirim, Turkiye'ye gelmeden once yorumlarini cok okuduk yabanci bloglardan. 
Bu guzel paket yazin elime gecince cok sevindim cunku her cesidini deneme sansim oldu. :)) Yaz icin olan Baby Lips balmlarin GFK 20'leri denedim ve simdi sizin icin Baby Lips'lerin kisinda koruyucu etkilerini kullanip gormek istedim.


Pakette yaz ayları için GKF 20 ozelligi ile renksiz dudak balmlari olan Mint Fresh, Hydrate, Intense Care cesitleri bulunuyordu. Yazin nemlendirmesi cok basariliydi ve dudaklarim korumasi sayesinde gunesten hic etkilenmedi. Kokulari ise birbirinden farkli bu yuzden de cok begendim. Dudaklara renk verici yapısıyla kışın çantamdan eksik olmayacak Cherry MePink Punch ve Peach Kiss çeşitlerini de denedim. (Asagida renklerini gorebilirsiniz.)

8 saat nemlendirme ozelligi ile dudaklarda hep yumusaklik hissi devam ediyor. Bence en guzel ozelligi devamli nemlendirme etkisinin devam etmesi cunku diger balmlarda devamli urunu kullanmak zorunda kaliyordum. Baby Lips'lerde ise buna gerek kalmiyor. Bu yuzden Baby Lips'ler kisin vazgecilmezlerim arasinda yerini aldilar. Sokaga cikarken kesinlikle uyguluyorum ve dudaklarim henuz soguktan Baby Lips'ler sayesinde hic etkilenmediler. Hem yaz hem kis kullandigim Baby Lips'lerden cok memnunum. 
Basarili etkilerinin yaninda hem cok guzel kokuyorlar hem de rengarenk ambalajlari ile icimi aciyorlar. :))
Baby Lips'leri Gratis ve Watsons'larda 5.90tl'ye bulabilirsiniz.

Yorumlar